سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس

مهرداد

به وبلاگ من خوش آمدید

موضوعات

خدمات انفورماتیک

شرکت مپنا

کنتور سازی

اخبار گوناگون بورسی


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرمایه گذاری در بورس و آدرس tehranbors.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

عنوان لینک

ماساژور و لوازم لاغری، ماساژور هوشمند،ماساژور دستی،ماساژور چشم

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

سرمایه گذاری بلند مدت

رعایت اصول اولیه سرمایه گذاری

شرکت خدمات انفور ماتیک

پیش بینی مدیر عامل بورس تهران

صندوق ها

صندوق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری ساپیا

هفته آخر مجامع

نويسندگان

مهرداد

پیوند های روزانه

سازهای سنتی ایرانی

بورس به توان بی نهایت

همفکران

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 68600
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


هفت برگ بورس

برگ اول : امروز با توجه به تعویق عرضه پتروشیمی زاگرس در بازار دوم فرابورس معاملات سهام با رکود همراه شد به گونه ای که ارزش معاملات تنها 40 میلیارد تومان بود و بازار همان روند تعادلی منفی که پیش بینی شده بود را پشت سر گذاشت و تنها در نماد سیمانی ها و امتیاز تسهیلات مسکن بورس شاهد اقبال بازار بودیم .

شاخص کل نیز در روز جاری 14 واحد کاهش یافت تا شاخص همچنان خود را در کشاکش ورود دوباره به مدار 25 هزار واحد ببیند .
برگ دوم : پیش بینی از بازار شنبه بسیار مشکل است زیرا اگر بنا بود رفتار شاخص در بالا و پایین رفتن های کوتاه مدت و حرکات سینوسی خود ادامه پیدا کند ، اکنون نوبت به روزهای منفی شاخص رسیده بود ولی با توجه به اینکه کمی از ریسک سیاسی بازار کاسته شده و در هفته آتی عرضه پتروشیمی زاگرس را نیز شاهد خواهیم بود به احتمال زیاد دیگر شاهد افت های آنچنانی شاخص نخواهیم بود و اگر هم نوسان منفی و افت شاخص را شاهد باشیم ، چندان فاحش نخواهد بود و حتی امکان دارد هفته ای صعودی نیز در انتظار بورس باشد .
برگ سوم : انتشار صورتهای مالی سال 89 ایران خودرو که باز هم تعدیل مثبت دیگری در EPS این شرکت را حاکی بود در ابتدا با استقبال نسبتاً خوبی در بورس همراه شد ولی در نهایت پس از عرضه های زیادی که صورت گرفت . سهم که در مقطعی تا صف خرید نیز پیش رفته بود بود از حجم تقاضایش کاسته شد . به احتمال زیاد اگر روند به مانند امروز باشد در روز شنبه شاهد متعادل بودن سهم با کمی چاشنی منفی خواهیم بود . البته روند کلی گروه خودرو و بورس نیز در آینده سهم موثر است . ولی در کوتاه مدت به احتمال فراوان "خودرو" تا مجمع عادی خود رشد قیمت اندکی خواهد داشت .
برگ چهارم : امروز باز هم شاهد تداوم رشد نمادهای "تسه" بورس بودیم به گونه ای که با رسیدن قیمت آنها به مرز 82 هزار تومان قیمت وام مسکن 20 میلیون تومانی به 3 میلیون و 280 هزار تومان رسید که گویای انتظارات میان مدت یا بلند مدت از رشد قیمت مسکن و ساختمان می باشد . مسئله ای که با افزایش قیمتی که در تمامی مصالح ساختمانی مثل آهن و سیمان و گچ و شن و سنگ و . . . اتفاق افتاده بسیار محتمل می باشد و به احتمال زیاد سهام ساختمانی بورس نیز می تواند در روزهای باقیمانده از سال جاری به یکی از گزینه های محتمل حقوقی ها برای سرمایه گذاری بلند مدت آنها تبدیل شود . البته سیاستهای دولت را که به هیچ وجه مایل به افزایش قیمت زمین و ساختمان نمی باشد را نیز باید در نظر گرفت .
برگ پنجم : توسعه صنایع بهشهر نیز با تحقق 255 ریال EPS برای سال مالی 89 با سرمایه جدید که امروز توسط حسابرس نییز تأیید شد حدود 25 درصد رشد سودآوری را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است و نسبت به سود اعلامی قبلی که 222 بود نیز 13.5 درصد رشد را نشان می دهد . همین مسئله منجر به استقبال بازار سهام از این سهم و تشکیل صف خرید در آن شد . با توجه به پیش بینی 300 ریالی "وبشهر" برای سال مالی 90 و اینکه در مجامع این شرکت چندان سودی توزیع نمی شود به احتمال زیاد شنبه یا نهایتاً یکشنبه روند متعادلی را در این سهم شاهد خواهیم بود .
برگ ششم : در گروه قند وشکر بورس نیز امروز شاهد اتفاقات جالبی بودیم به گونه ای که 5 شرکت، در بازار نسبتاً منفی ، با صف خرید روبه رو شدند . بررسی روند سودآوری اکثر این شرکها نشان از رشد های فوق العاده ای دارد که البته بخشی از آن غیر عملیاتی بوده ولی از لحاظ سود عملیاتی نیز رشد سودآوری خوبی را در گزارشات ارسالی داشته اند . البته سهامداران حقیقی باید در خرید سهام این گروه کمی محتاط عمل کنند چون میزان سهام شناور این گروه پایین است و امکان ضرر و زیان و همچنینن سود بالا می باشد . بنابراین ریسک سرمایه گذاری بالا می باشد .
"قشرین" 86 درصد ، "قنیشا" 66 درصد "قهکمت" 110 درصد پوشش در 6 ماهه و "قثابت" و "قشکر" به ترتیب 106 و 94 درصد پوشش سود در 9 ماهه داشته اند.
برگ هفتم : قیمت های جهانی فلزات گران بها نیز امروز شاهد رشد طلا تا مرز 1522 دلار ، نوسان مس اول به بالا و سپس به پایین تا 9508 دلار ، تثبیت روی در 2362 دلار و کاهش اندک سرب تا 2660 دلار بود و باید منتظر بود که در دو روز تعطیلی بورس تهران تا روز شنبه این قیمتها چه تغییراتی کرده و به تبع آن چه تأثیراتی روی سهام مرتبط خواهند گذاشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 17 تير 1390برچسب:,

|